Prepperek

 2014.05.15. 06:28

bicska_1400128084.jpg_480x515

Tegnap éjjel egy olasz  csoport igazán hatékony közreműködésével egyáltalán nem sikerült aludnom. Mondjuk, hogy az olaszok kissé hangosak, és az istennek nem lehet bírni velük, de ez még nem kifejezés. Azonkívül nicht sprechen Sie Deutsch, és No speak English. Én meg nem parle italian. Akkor se, ha ezen ők fel vannak háborodva. Asszem nem világnyelv. Szerintük az. Mindegy, maradt az atcivity, meg a halkan szentségelés. 

Unaloműzőnek pedig a neten szörfölés. Ahol is hogy, hogy nem érdekes "jelenségre" bukkantam. 

A dolog neve: prepperkedés. 

A lényege pedig, hogy sok olyan ember van, aki szintén úgy látja, mint én, hogy erősen nem árt lassan különféle katasztrófákra és háborúra felkészülni, ugyanis csak akkor nem látod, hogy készül valami, ha kinyomják a szemedet. De még akkor is megérezhetnéd a szagát. Valószínűleg a most élő emberek közül túl sokan felejtették már el, milyen is egy háború. Mert nagyon érik. A politikai hátterébe a dolognak most nem mennék bele, én abszolut demokratikus vagyok: mindet utálom.

A prepperek viszont okos dolgokat csinálnak. 

Felkészülnek. 

Ezen lehet jót kacagni, de majd amikor hirtelen elfogy a boltból a kaja, elmegy az áram, amitől leereszt a frigód, és nem lesz vized, majd akkor is nevess ilyen őszintén. 

A lényeg pedig a következő:

(ajánlom a www.varositulelo.blog.hu-t mindenkinek, de tényleg)

- Halmozz fel vizet! (hűvös, sötét helyen nagyon sokáig eláll, gebasz esetén megiszod a nem frisset is.) Ha sok pénzed van, legyen vagy 200 lityi ásványtütüd, bár ezt én túlzásnak tartom.

- Halmozz fel nem romlandó, hűtést nem igénylő ételeket! (só, cukor, tészta, tejpor, instant levesek -egészséges kaját ne most egyél- konzervek, csoki. -nem az esti nassolásod lesz a lényeg- )

- Ezeket tárold olyan helyen, ahol nincs szem előtt. Lehet külön kis rejteked (nem otthon) elásva, manapság pl a prepperek PVC csőbe rejtett "plombált" kincseket ásnak el. Tarthatod otthon is, de akkor ne tudjon róla senki más, mert ha valaki éhes, hidd el, egy pár konzervért integethetsz a felhők széléről. És itt jön a képbe a következő:

- Védd meg magad! És most a vadászati engedély és lőfegyver kiváltásától a gumicsúzliig bármi belefér. Sok prepper azt mondja, hogy a csigás és a sima íjak nem érnek semmit. Na én itt vitába szállnék. Egy igazi faintos csigás, optikás számszeríjjal nem mennék szembe... Még akkor sem, ha AK van a kezemben. Fájni fog...Ugyanis gyors. És hangtalan. (Van egy régi kedvenc kérdésem, amit fel szoktam tenni az önjelölt fotelrambóknak: "Ha van két erdő, egyikben egy indián harcos egy tőrrel, másikban egy elmeroggyant veterán egy rakás fegyverrel, és te választhatsz, melyiken mész át?" A sok vesedonor erre a kérdésre az indiánt szokta választani. Hát lelke rajta. Én speciel az elmeroggyant AK-ját messziről meghallom. Az indián tőrét kevésbé. Szóval kikerülni bajos.) 

Na mindegy, lényeg a lényeg: akárhogy, de tudd megvédeni magadat és a családodat. Addig tanuld meg, amíg nem (idézek, bocs Anyu) "szartak bele a ventillátorba". Addig van időd a dobókéseiddel játszani, az íjaddal szórakozni, és csodás módon GONDOLKODNI (ez is egy jó játék) hogy ha ez van, mit teszel, ha az van, mit teszel. Szituációs játéknak hívják, és szerintem hasznos. A világon sok elit alakulat játssza, és nem azért, mert macsós, hanem azért, mert fejleszt. Gondolj bele: hülyeségnek tartod, de elgondolkodsz, mit teszel, ha ott jön 2 Panzer egy csapat állig felfegyverzett UFO-val, és egy zombi hadosztállyal. (amennyiben az UFO-knak van álluk) Most nem röhögsz, gondolkodsz. És láááám, ahogy játszottad, tényleg ott jön. Ergo: nem kell gondolkodnod, csak cselekedned. Utóbbi példa persze merőben életszerűtlen, de most érted a lényeget: tökmindegy hogy megjelenik tíz darab vérnyúl országunk miniszterelnökének vezetésével és túró rudit rabol, vagy az előbbi valósul meg. Persze ha játszol, jobb életszerűen. Bár Murphy is megmondta: felkészülsz 100 dologra, a 101-edik fog megtörténni....

Szóval ne szőrszálhasogass, hanem értsd meg a lényeget. 

Tovább folytatom: nem árt, ha van otthon némi kötszered. Meg bőrfertőtlenítőd. Én megtoldanám: ha használni tudod, nem árt beszerezni néhány érfogót, szikét, varróeszközt, stb.-t. És szintén saját toldalék: antibiotikum. Én se szedem be. Évek óta nem ettem egy falatot se belőle. De van az a szitu, amikor nem árt, ha van. 

Folyik a vita, hogy hol jobb túlélni, vidéken avagy városban. A város mellett sokan a csoportosulási lehetőség miatt teszik le a voksukat. Na én pont azért nem. Nincs olyan csoport, ahol ne ütné fel a fejét az anarchia.

Én a vidék mellett (minél rejtettebb) és a családdal való túlélésre voksolnék. Lehetőleg vízparton vagy kútparton. Érted. Megfelelő mennyiségű szűrő (kőrétegek és aktív szén) és pár tonna vízfertőtlenítő tabletta mellett csak az atomot nem lehet túlélni. A zombikat se igen. 

Na mára ennyi az okosságból, mindenki nézelődjön és okosodjon. 

Csak, hogy egy kedvenc filmemből idézzek: 

"A harcosokat nem szokták levágni, mint a birkákat" /The Expendables II.

Szóval, én szeretem a birkapörit, de semmi kedvem azzá válni. Márpedig már fenik a kést...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszti-szerint.blog.hu/api/trackback/id/tr116169021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása