A sok munka

 2014.06.07. 22:06

ártalmas az egészségre, és a kertre is. Azt sem tudom, a borsót hogyan sikerült háromszor megszednem (utoljára kiszednem) annyira nem vagyok otthon... Amúgy muszáj volt kiszednem, mert már kezdett elszáradni.

Bréking nyúz: kiszedtem az első saját fokhagymánkat.... Isteni finom. Tejfölös ubisaliba tettem a bográcsos pörkölt mellé :P

A hagymám ellenben olyan gazos, hogy csak na... De ma sem fogok aludni, szóval holnap, ha hazaérek, pótolni kell. Maximum este lesz kapálás. A zsákos krumpli a kedvencem: kapálásmentes. Abszolut :D Igaz, hogy már annyira szép zöld, hogy szerintem teli van újkrumplival, de majd csak 2 hónap múlva szedjük ki. Addig nem :) Türelem ez esetben krumplit terem :D

Töpörtyű köszöni szépen, jól van. A saját súlyát megeszi minden nap (természetesen konzervben, először alutasakost kapott, de arra valahogy azt mondtam, hogy nincs az az isten, hogy napi 3 db-ot megetessek vele. A száraztáp hiába minőségi, az neki maximum nasi. Szépen nő, csak rohadt hangos.... Bőg, ha éhes... Ha magányos, és ha álmos (nem vicc...addig bőg, míg rajtam nem alhat. Ugyanis szerinte az alvás kizárólag rajtam pihentető). Megkergeti a kacsákat, csirkéket, pedig akkora, mint egy levélbélyeg... Szóval hatalmas forma. Nagyon kis szeretős cica. Tápból vettem neki Purina One-t, de konzervből Darlingot kapott, amit eltoltam, mert annyira szörnyű a minősége, hogy két napig ment tőle a hasa....

Úgy néz ki, augusztusban szabin leszek :P Alig várom... Idesülök az irodai székbe lassan, én leszek a recepciós grillcsirke. Az ismerőseim meg nyaralnak... Pfuj :D

Nálunk nyaralás most nem lesz, inkább be szeretnék fejezni pár dolgot otthon (meszelés, festések, stb) meg a kertet akarom kicsit átalakítani, hogy jövőre jó legyen. Egy csomó tervem van. 

Mondjuk terveim, na azok vannak. Hogy mikor valósítom meg őket, na az a jobb kérdés,ugyanis fogalmam sincsen. Otthon is egy csomó mindent kellene csinálnom (illetve nem kell, de szeretném) és egy csomó hobbi-dolog vár rám ezerrel, vásznak, ecsetek, új akrilfestékek...csurog a nyálam, de nem jutok el odáig. Pedig egy képet már el is kezdtem, borzasztóan a fejemben van, de valahogy amikor otthon vagyok, mindig van fontosabb, mint hogy leüljek festegetni. Pedig jó volna...

A 10 kacsából végül 4 éri el a nagykorúságot, úgy néz ki... Nálunk állítólag még jó az arány, mert akik ugyanonnan hozták, sokaknak egy se maradt meg, valami bajuk volt. Ezek már úgy látszik, megmaradnak, nagyon kis szépek kezdenek lenni. Imádnivalóak, ahogy pocskolnak a vízben :D 

Szóval mostanában ennyi, majd ha valami téma megint megihlet, akkor írok :P

A bejegyzés trackback címe:

https://eszti-szerint.blog.hu/api/trackback/id/tr646285293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása